Geri qayıt

Filial Meneceri (Ağstafa)

30.09.2025 - 30.09.2025

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Filial əməkdaşlarının fəaliyyətinə və təqdim olunan kreditlərin icrasına nəzarət etmək;
  • Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət və vaxtında ödənişlərin təmin olunmasına şərait yaratmaq;
  • Yeni kredit və satış metodlarının tətbiqi ilə bağlı təşəbbüslərlə çıxış etmək;
  • Kreditlərin təsnifləşdirilməsi və Kredit Komitəsinə təqdim olunmasını təşkil etmək;
  • Problemli kreditlərlə bağlı hesabatlar hazırlamaq və aidiyyəti şöbələrə təqdim etmək;
  • Filial üzrə müəyyən edilmiş hədəflərə nail olmaq və Baş Ofis ilə səmərəli əməkdaşlıq etmək.

 

Namizəddən tələblər:

  • Maliyyə, kredit və ya satış sahəsində rəhbər vəzifədə minimum 1 il iş təcrübəsi;;
  • Ali təhsil;
  • Microsoft Office proqramlarında (xüsusilə Word və Excel) sərbəst işləmək bacarığı;
  • Yaş həddi: 30–50 ;
  • Fərdi və komanda ilə işləmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və məsuliyyətlilik.

 

İş şəraiti və təkliflər:

  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə | 09:00 – 18:00
  • Əməkhaqqı: 1300 AZN-dən başlayaraq
  • Əlavə olaraq əməkhaqqının iki mislinə qədər bonus alma imkanı (maksimum 2600 AZN bonus)
  • Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi perspektivləri
  • Qeyd: Filialın kateqoriyası qalxdıqca əməkhaqqı da mütənasib şəkildə artacaq.

 

Müraciət qaydası:

Tələblərə cavab verən namizədlərdən “Filial Meneceri (Ağstafa filialı)” başlığı ilə CV-lərini aşağıdakı elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur:
[email protected]

 Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
 Göndərilən CV-lər şirkətimizin məxfi məlumat bazasında qorunur.


Əlaqə:
 Ünvan: Ağstafa şəh., H. Əliyev 37A
 Telefon: (+994 50) 248 10 00
 Email: [email protected]

Müraciət edin

Filial Meneceri (Ağstafa)

pdf, doc, docx, jpeg, png
WhatsApp